slide show

hej sega söndag

Heeey bloggen! har haft rätt mycket att göra i veckan så har kommit hem sent varje dag så bloggen har fått lida av det men nu är alla events som vi varit på över..

igår var vi i stockholm på älvsjömässan och kollade runt lite, det var sjuuuukt mycket folk så om man skulle köpa nåt att äta fick man köa i typ 100 år.. vi var på mässan för att kolla på SM i makeup iaf sen åkte vi hem =)



isabella

ja verkligen :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

SM i makeup? Låter sjukt kul! :D

Valle

Ska ha en frågestund på bloggen, skulle vara kul omdu frågade något :) Kram

Marina

sv: Jo vet det :)

eemmapeemma

det tycker jag med !:) hur är det idag ?

elin

blir gärna medlem på

http://gratisbio.se/?RecruiterID=279433

och samla poäng till biobiljetter, presentkort och liknande :) jag började igår och har redan 6000 :D

mitt användarnamn är boeg om du blir medlem :) skriver du in mig som värvare får du 500 startpoäng :)

emma

söt du var :)

var med i dagens blogg på min blogg!

annars haft en bra helg? :)

puussss

Amanda Rieem

missa inte att köpa veckorevyn den 25 november, då är jag med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: