slide show

101107

Godmorgon bloggen! vaknade vid halv 10 idag och det var verkligen skönt att sova i min egna säng! på hotellet i gc var sängarna stenhårda så man kunde knappt sova haha.

idag ska jag iaf bara ta de lugnt, kanske packa upp lite (bara jag som tycker det är astråkigt? mycket roligare att packa ju hihi) och tvätta håret ordentligt och få bort allt salt mm.. ska kanske testa mitt diorsmink som jag beställde från taxfree:n också :D



i fredagskväll, samma dag som vi åkte hem.. ser överlycklig ut haha
E M I R A

sv: kul att du ville vara med & lycka till! :')

Sara - Only me

sv. tack sötis :D<3

bella

taack :D



allt bra? :D

elin

sv: haha, söt men evil ;)

Maja's Closet

sv: åh tack! =)

Mikaela

Ja :D

Medinastyle

visst är dom läckra:D

C A J S A

sv: åh tack så mycket :)

fin blogg btw !



jag har en liten fråga .. skulle du kunna skicka en blog svars invite till mej ? :) tack på förhand

kram

J I L L I Z

sv: aww tack så mycket gumman<3<3

matida

Sv; tack darling :)

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

Victoriahjorth - fotoblogg

Hejsan!

Just nu pågår en tävling i min blogg där du kan vinna en gratis bloggdesign värde ca. 120kr. Tävlingen avslutas senare ikväll, så passa på att anmäla dig! KRAM

Lovisa

Svar; tack så mycket :D

Marika

Svar Ohja:)

Allt bra med dig?

Z A N D R A :)

sv: tack så mkt! :D <3



Har du lust att följa varandra på bloglovin? :D

yassi

Hahaha okej :P

emma

var med och delta i dagens blogg på min blogg :)



gillar din blogg :)

å så söt du va :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: