slide show

Valborg

Nu har jag sovit i typ 3 timmar, får ta igen resten imorgon. Aja, nu ska jag berätta lite om våran valborg, vi (jag & mina 5 bästa vänner) tältade vid en strand, vi flummade massor och haft superkul.. 2 sov nån timme men resten av oss va vakna hela natten.. hihi.



Stranden



Hälften av packningen



3 av oss skulle sätta upp tältet.. vi va klara typ 1 timme senare, haha



Mörkt



Grillade.. gick sådär :p



Skålade



Sanna var borta och jag gick ut för att leta efter henne och hittar henne på bryggan, jag typ dog av garv :p



Runt 4 på morgonen









emilia

sv: det är det tack! själv då?:)

m a t i l d a

sv; allt är kanon med mig. hoppas allt är bra med dig också.

jasmina

hej det är toppen med mig sj då? :D

ISSA.

Bara bra med mig :)

Vilka härliga bilder! Ser ut som du hade riktigt kul :)

Abby

Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, mode och skönhetstips.

Jag delar med mig av massa tips och trix då jag utbildar mig till frisör.

http://abbylarsson.blogg.se.

/A

Selena

Japp, allt bra, du då?

Fina bilder!

ebbaho

Förlåt för sent svar!

Kom nu inte ihåg vad vi skrev om.

Hoppas att du får en underbar söndag!

Mysigt att sova i tält!:)

TUVASNUVA :D

åh så otroligt mysigt det ser ut! :)



sv: Jaa, riktigt fint!

erica - eeckis

sv: tja! jo allt är bra med mig! ghoppas de är bra med dig?

Evelina

sv_ jo det är bara fint :) sjd? :D

amanda

vilken fin blogg!

OCh jättefina bilder!:D

Katrin

nu ska jag börja blogga igen, men vad ska jag skriva om?:D



fina bilder!

Malin

Jag lovade att visa vilken klänning jag har köpt till studenten, har gjort det, så vad tycker du? :)

Julia <3

de e bra med mig :P Hur e de me dig?

LINDA ABRAHAMSSON

hejhej! ja, det är bara bra med mig :) lite trött sen igår bara. hoppas allt är bra med dig med! :)

ELINA

Mysiga bilder :)

Anja

vilka härliga bilder!

Linnea

grillade ni mackorna? XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: