slide show

TODAY

När jag kom hem till mamma drog jag på shortsen och sen la jag mig ute och stekte, har nog fått liiite färg iallafall :)







Hääääärligt! ♥ nu ska jag plugga till hemkunskapsprovet som vi har imorgon

Jennifer

hur är det med dig då ?:)

olivia

gud vilken fin blogg:D



sv visst e de:D

elin

Min dag har varit bra :)

hur har din dag varit? :)

Malin

sv: always ;-)

Anonym

sv: tacktack. :)

Lillie ♥

Hejsan sorry om jag stör. Men i morrn är det nämligen min födelsedag,

och jag skulle blir så himla underbart glad om du bara snabbt kika in på min blogg, läste lite snabbt

och lämnade en söt lite kommentar, då vore du guld värd! ♥ Dessutom kanske det kan vara min lilla present från dig :D ! thihi XD kramar & pussar !

Emmie

sv: härligt :) jag kollar på tv och slappar :P

Rebecca

Svar: Tack så jättemycket! =)

Äger inga stora skjortor förutom den där, trots att jag tycker det är jättefint! Borde nog köpa några. ;)



Härligt att vara ute och steka i solen! Här i Skåneland är det inte så varmt ännu, jättetråkigt. Imorgon har jag hört att det ska regna, till och med det. =/



Kram!

/Beccy

modegarden

sv: tack så mkt :D

Anna

SV: jaha =) dom har ju så snygga klänningar! :D

♥ MeDinA ♥

härlig vårväder :D. var i sverige bor du? vi har inte så jätte varmt :(

j e n n i f e r

ååh vad härligt! Önskar ja också hade tid för att sola :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: