slide show

Today

Nu är vi hemma igen! eller kom hem för ett tag sen men har nyss ätit.. höll på att dö av svält ett tag, haha. ;D hittade massor med fint som jag ska visa sen men först lite bilder från idag:



Vi lunchade på subway =)



Provade en skjorta på h&m



Smakade marabou polka, den var jättegod. brukar inte tycka om choklad&mint tillsammans men den här var supergod



Jag och linn provade massor med högklackade skor, hihi



Värsta killerhealsen, väldigt obekväma men snygga :)



Sen blev vi lite busiga och gick till new yorker och provade killkläder... haha



Killkläder



Killkläder... haha bara för att liksom



Provade lite kenza skor, jättesnygga och bekväma är dom :)
juli

sv: verkligen! jag blev så jäkla besviken..

Anonym

Sv: men kommer du titta ändå fast att sverige inte e med ? Btw snygga skor :)

JOSEFINE THYBERG

Tack, detsamma sötis! :)

Erika ♥

sv: tack så mycket ? :)

Petra

Jag måste testa Subway snart. Känns som om jag är den enda som inte ätit där någon gång.



Sv: Tack så mycket. :)

Linnea

Älskar Kenzas skor ♥

Julia Korecic

sv: tack :)

Emelie :D

Fina saker & fina du, ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: