slide show

Slut



Jag skulle ju köpt röda converse i fredags men dom var slut! hoppas jag får tag på ett par, för jag vill verkligen ha ett par röda.. :s så jakten fortsätter på fredag! =)
Sheila

Ja visst! ;D

De röda är så fina :)



Ha det fint!

F E L I C I A *

förlåt för sent svar, hoppas att det är okej? :)

sv; hihi ja det är den ;)

elin

SV: awa tack så mycket<3 du har också en söt blogg!!



kraam elin<3



hoppas du hittar nå röda!

J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

tack:)

soojoo!

snygga skor där :D

simone

ja det vill jag å ! :)

justsingit ♪♫

de är så fina :D

ANNIKA

tackar

clara

sv; tack detsamma! =)



rött är fint !

Mia

SV: Jaa :)



Allt bra med dig annars? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: