slide show

Sick

Host, snörvel, host.. jag är helt dunderförkyld, tappar säkert rösten snart också & har antagligen feber.. kuuuul. aja, ikväll ska jag sova tidigt och sova länge.. sköööööööönt. har tittat klart på hela första säsongen av the city nu =) the hills är bättre men the city är också rätt bra.

Moa

Glöm inte att följa min blogg.

Eller vrf inte följa mej med bloglovin?

http://moalinden.blogg.se

sara

sv: tack dsm :D

sofiarosa

Kolla in min senaste outfit!=)

nattiz ♥

sv: Tack så mycket :) Den är från NewYorkers herravdelning:)

kram

nelli

fin bild, krya pårej :p

sharon

Hej tack så mycket!

Isabella

svar: tack :).

Linafoto

Svar: Tack så mycket :D

elin

sv: jadå, själv då?:)

Natalie Hanna

HEY :)

Min blogg är ganska ny & väldigt ROSA.

I den finns mycket fina bilder som jag fotar på bl.a bakningen jag håller på med varje helg, inspiration & mycket rosa saker.



Hoppas du kikar in ;)

KRAM om dig!

/ rosayo.

Clara

krya på dig:)<3 sv:tack så jätte mycket!

Ylva

Krya på dig! Trist att vara förkyld.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: