slide show

Shoes & blackbook











Dagens shopping! =)
Rosida

Snyggt! :D

sara

Ja desamma :)

snygga skor hörru! ;)

Caroliine

Sv : Tack! Håll koll kommer nya tips varje dag! ;) Ge gärna tips om vad du vill läsa om! :)

fotoblogg ♥

tackar tackar =)

Anonym

Sv; Tack så hemskt mkt ^^

Kajsa

Svar: Tack :)

sofiarosa

från?=)

Mikaela

Sv, Tack detsamma! <3

Anna

Skorna är grymma! :)

Denise

sv: tack för din kommentar, och jaa min fredagkväll var absolut bra:) Har du några planer för helgen?

Emma♥

Skit snygga skor verkligen!! Ha en bra dag!:)

daniela

jättefina skor!

Robina

Ohja, det hade jag allt :D

elinn

jodå det hade jag.

hade du en bra fredag? :)

kram

Å S A

Åh, jag har beställt det där linnet, satt det bra?



Det sitter inte tight va?



Ha en bra dag, kramar!

Emeliekatja

Nice shoes! Jo allt är bra med mig, väldigt trött men det överlever jag.

Själv då? :)

J U L I A

ursnygga skor!

frida

snygga skor !!

är dom köpta på skopunkten ?? :)



hur mår du idag då ? :)

kram

sofie

brabra ! snygga köp (;

Denise

snyggt!

Pam :)

snygga skor! ;d

nela

jag älskar dem skorna -.- !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: