slide show

PEACE



Gina tricot har fått in massa peace kläder, peace kollektionen som jag kallar den för. hot or not? jag gillar det svarta linnet lite men annars njaaa..
Elin

I like, linnet med handen! :)

Sofie- Amor vincit omnia

fina :)

sofie

sv: åh tack (: Fast min kamera suger verkligen under konserter, borde köpa en ny asap!



Diggar inte de linnena alls, fast brukar inte gilla ginas linnen ;S

Lina -Zooda-

SV: Mmm :/ Fast jag visste ju att det var något fel på fisken så.

Sara - Mamma till Nova

Hoppas dagen varit bra?

randa

svar;

jaaa, precis! Det e heelt sjukt att man egentligen kan tänka på det viset!:S

Cindy

Tack tack :)

Emlan

Taack :)



Har de inte haft det svarta linnet förut? Eller det kanske bara var ett liknande. :)

simone

Riktigt snyggt med v-tecknet :D

Vikki:)

Tack!(A),F*N va hotta tröjor give meee!;)/Love Vikki

Amanda

sv: tack =)

Sandra

Tänkte bara meddela att svaren i del 1 av frågestunden nu ligger uppe i bloggen! Ha en bra dag! Kram :)

Lovisa

sv: oja, riktigt skönt! ;D fina linnen!

MATILDA

jag gillar de ! snygga :D

FANNY <3

Åh tack :D riktigt snygga linnen. Älskar peacemärken! Haft en bra dag hittills? =)

aadmiiraa

HOOOOT! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: