slide show

Let me know



New york, london, tokyo, stockholm, nån annan storstad, mitt ute i ingenstans eller i öknen kanske? :p
Jag vill iallafall bo i Los angeles eller i stockholm =)
Pauline

sv; Hejhej, jo jag har allt haft en bra dag. Hoppas din har varit minst lika bra.



Jag skulle helst vilja bo i USA eller I Norge.

Emma ♥

jag skolle nog vilja bo i Beverly Hills elr i Hollywood!! :)

Linn och Noa

SV: Allt är jätte bra.

Hur är det med dig då? :)

sophie

åh tack detsamma!



skulle nog vilja bo i New York =)

mikaela

jadå, väldigt trött bara. själv?

Johanna

jorå :)

detsamma!

Vad gör du ikväll då? :)

Nathalie

jag vill nog bo i göteborg eller i den staden jag bor i nu(varberg).jag måste ha nära till havet iaf! och då menar jag gång avstånd:D men vill självklart testa bo någon annanstans innan man bosätter sig på "riktigt".



allt bra idag?

Sophia

Heej! Haft en bra dag? =)

linn

åh herregud jag vill nog bo i Thailand:D

Fabian

Tokyo eller någonstans i indien.



Vore så fett! tokyo är ju bara helt underbart att vandra omkring i på kvällarna.

Själv då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: