slide show

Great britain tee



Jättesnyggt till leggings.. typ lackleggings eller nåt sånt och vita converse =)
Elina

SV; Hej:D Nja, sådär! Själv? :)

emelie

hellu där, snygging vilken fin blogg du har.

jag har en liten frågestund nu, du kan ställa frågor om mig, min blogg, kläder & mina intressen what ever u like, jag svarar ärligt på alla frågor jag får lite senare. PUSS & KRAM / the queeeeeen

MICAELAS ~ foto & vardag ~

SVAR: Tack så mycket!

Kul att du gillar den! :D ♥

Tove

Najs tröja!:D

Ebba

sv; tack tack :d

Malin [mmsea]

Sv. Tack :).

joanna

jag gillar den vita mest...



SV: tack så mkt...

lovisa

Sv; Tack så mycket!! :)

bella

ååh så jääkla snyggt!

baby rozi

Think so too :)

karin

Skit fina tunikor eller vad man ska kalla det ;)

alisa

väldigt väldigt snygg. den vita skulle jag vilja ha!

J o s s a n

snygg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: