slide show

Fullt upp

Har varit riktigt dålig på att blogga dom senaste dagarna men jag har fullt upp.. snart ska jag iväg till felle för att spela in film nr 2. jag är helt slut och måste även hinna med att träna inför svenska redovisningen och ett engelska prov.



Tagen igårkväll med digitalkameran
Emma >w<

Tack detsamma :D

CJ

Härligt kort!

sophie

ja det är farligt gott!

vacker bild.

Sanna

SV: Ja, jag gillar verkligen Avatar. Vacker film.

Nanny

allt bra med dej idag?

Isabelle

Hej!

Guud vilken fin bild.. och tagen med digitalkameran dessutom???

Är det du som har tagit den? Riktigt fin som sagt!



Jag är med i en tävling och har chansen att vinna en plattång :)

Rösta gärna på mig hos den här tjejen http://sloarez.blogg.se/2010/may/tavling-finalisterna.html

jag är nummer 5 (isabellees.blogspot.com).



Skulle betyda jättemycket!

Om jag vinner kommer jag länka alla som röstat på mig.

Mvh Isabelle

Linda Jensvoll

Tja! jo allt är bara fint här sörru :)

Sj? ^^



Åh vilken härligt bild ;)



grottis

snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: