slide show

Filmtips?

Tror att jag ska lägga mig i soffan nu och se nån film.. nån som har nåt bra tips på filmer? =)



En bra film som jag såg förut
Victoria

SV: Jaa! :(

Hoppas att du mår bättre än moi.



PUSS&KRAM

XOXOXO

MOIRA

fin blogg :D <3

K I T T Y ♥

Älskar alla plaggen :D

jossan

Jag har haft en bra men lång dag ;) har du haft det bra?? :)

Jessica

Tack:)

MOIRA

bavaka varandra genom bloglovin? :)

Sandra [Foto&Vardag]

Sv; Tack så mycket! :)



En bra komedi är It´s a boy girl thing. :)

K I T T Y ♥

- ja, det är lite synd ..

emma

fin blogg! =)

klarah

Snygg blogg!

annirene

svar: tack :)

M A L I N |--| E

SV. tack så mycket! :D

Jessica

kul att du har hittat till min blogg och jag hoppas att du stannar :)

Malin

Hej :) Tack så mycket & detsamma!



Händer ikväll då?

s'

tack tjejen!

åh den filmen är sjukt bra!

Sanna

hej , ja då jag ha haft en bra dag , ha du ? :)

kram

PICTURES BY FELICIA KARLSTROM.

sv: tacktack! :)

Lovisa - Göteborgsblogg

Sv; det är bara fint och med dig?:)

mewo

sv: hoppas jag också! ha en fin söndag vettja :)

FANNY <3

Den har jag inte sett..tack för tipset ! :)

Ha en fin söndag♥

Sandra,daniella,louise

Sv: tack så mycket :)

Fin blogg !

Annie <3

min dag har precis börjat, men jag tror att den kommer att bli toppen =D



Hur är din dag då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: