slide show

CHOCOLATE

Choklad är seriöst det bästa som finns. fick värsta oboysuget nyss så jag måste göra iordning ett glas nu. när jag var liten åt jag alltid upp chokladpulvret innan det hann blandas in i mjölken och det gör jag nu med, hihi.. på tal om choklad så har jag en marabou king size från en kryssningsbåt som väntar i kylen, mohahaha.. gott =)

(vad normalt det här kändes.. ett helt blogginlägg om bara choklad, haha)



Clara

choklad är bäst!;) sv:visst är han söt, hihi

Felicia

svar: Ja det är bara bra. sj?

Tove

Lite mer mmmm i livet ;D

Victoria ♥

choklad e bäääääst :D

ronja

sv: tack :D

oh så gott :)

Sofie- Amor vincit omnia

åh vad gott :D

Mamriellelundstrom

Åååh fyfan vad gott! var så himla sugen på det igår att jag nästan tog moppen 1 mil bara för att köpa ;D heheh men min lathet stoppade mig ,D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: