slide show

Äntligen klar

Har suttit framför datorn och skrivit på min svenskauppsats som ska vara klar på torsdag tror jag men jag är iallafall klar nu! skönt. så nu behöver jag bara göra klart gympan sen är nästan allt klart tror jag! =) bloggen har fått lida riktigt mycket pga av alla skolarbeten men nu är snart bara 2 veckor kvar :)

S.

Vad skönt att vara klar :)

Lisa

ja jag vet....:(

Amanda

Hej, allt bra? :)

Hannah

SV: Ladda hem 30dagars gratis cs5

simone

Hallåå söta julia, hur rullar vardagen på? Tänkte ge mig ut och leta efter någon söt morsdagpresent, ska du kanske ge din mamma något skoj? :)

LISA

Hjälp mig gärna med att välja skor till skolavslutningen. Vilket par i Kenzas kollektion tycker du är snyggast?:)

Bilder finns i bloggen!

KRAM!

emelie :D

hej, julia, är det bra med dig ?

hoppas det, men fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: