slide show

2 veckor kvar

Nu är nästan allt klart i skolan, har bara ett prov kvar sen så kan man ta det lugnt. :) imorgon är vi lediga så vi ska till västerås och shoppa, woooho. kan knappt fatta att det bara är 2 veckor kvar på den här skolan och med den här klassen, efter sommaren börjar man på en ny skola, allt kommer vara nytt. läskigt men ändå skönt =)





Första dagen i 7:an
Angelica

Två tävlingar i bloggen :D Kika in!

felleh

åh tack, ja visst är den ;)



gött med 2 veckor kvar i skolan, slutar ni 11 elle ?

Veronicah ;)

sv - jarå:) det har jag!

moa

jag har haft en riktigt fin dag du då :D

felleh

jaha vad gött;)

NinaÅ-BloggDesigner

SV; tack !

patricia

ja det har jag! :) har du?

Linnéa

Hej hej, jodå bara bra med mig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: