slide show

100529

Jag har varit vaken sen 8, kunde inte somna om. idag ska jag iallafall på "fest" hos mamma, hon fyller år på tisdag, grattis till världens bästa mamma. ♥ så vi ska fira henne idag =) jag tror att jag ska inviga min nya skjorta som jag köpte igår, hihi..

oooch, jag vet inte om det var nån som gick på det som jag sa igår om turkiet men jag skojade bara. är fortfarande kvar på svensk mark ;)



Hoppas det är jordgubbar på tårtan ;)

elin kärlek♥

Åh vad kul :) lycka till!

Viktoria

Sv: Det är det! Detsamma förresten :)

Sara

Hur många ggr har du vart utomlands? ;)

Nathalie

tack:)

åh älskar jordgubbar!

Neha

Jordgubbar är så gott:D

Johanna The Dreamer

(sv) det är bara bra tack som frågar! hur är det själv?



Kram :D

My

jätte fin blogg du har! allt bra med dig?

Ellinor

JORDGUBBAR <3

terrus

SV; tack, gillar outfiten själv oxå ;)

KRAM :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: