slide show

100519

Jag tänkte först inte blogga idag men jag kunde inte låta bli att skriva ett snabbt inlägg här.. haha ;D men det här kanske blir det sista inlägget för idag. har massor med saker att göra så jag kaaaanske har tid att blogga senare ikväll eller nåt =)



I somras
Mathilda

Svar: mm, jag vet! Fin blogg :D

Rebecca

Svar: Haha, där sa jag redan för mycket! Igår när jag skulle iväg och möta en kompis innan vår motionssimmning kände jag att det var jättevarmt! Och idag när jag cyklade hem kände jag hur kvav värmen var, så nu är här helt plötsligt jättevamt! Helt galet egentligen, det var ju nyss jättkallt? ;)



Kram!

/Beccy

Edvardoda

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: