slide show

100301

God morgon bloggen! Vaknade nyss av att en plogbil var här utanför, kollade ut och ser att det snöar och att det har snöat massor under natten. Jag tror vi uppfinner min och Linns idé, snösugaren så vi får bort all snö innan midsommar... hehe.



Alla som är trötta på snön räcker upp en hand?

nadia ak

räcker upp en hand haha

ebba

sv; ja , det är så tråkigt med snö nu ....

TAck så mycket :D

simone

räcker upp båda

Leia ♥

Ja, jag börjar också tycka att snön får smälta bort nu.

Erika Norberg

jo tack, allt är bara fint. fast jag är precis som du väldigt less på snön :(

Linda - ndaiL

det e bra, själv? :)

The blog of Rebecca Svensson

Hand upp!

Lona-tävling på bloggen!

sv: jo allt är bra :D

Sara

Som du skrev hos mej, handen upp miljoner gånger om!!!

Elin E

Sv: Jorå. Allt är finemang, skolstress och sånt men det är ju inte så ovanligt :/



Kunde för övrigt inte hålla med mer. Dax för vintern att dunsta! Jag vill ha vår nu! Ha en bra vecka :)

Milla

Räcker upp handen långtlångt!

Sooz Photography

sv: Visst är den snygg :)



Det här fotot var riktigt fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: