slide show

Trött på att vara inne

Det finns inget skönare än lov ibland, vara uppe sent på natten och vakna sent på dagen. Love it! Hittills har jag bara suttit inne så imorgon ska jag försöka hitta på nåt... typ fota kanske? Fönstershoppa i Västerås? Ska smsa vännerna och fråga om nån hänger med ut imorgon... är så trött på att sitta inne hela tiden =)





Nu ska jag kolla om vi har några goda bär i frysen så jag kan göra en smoothie =)



Nu har jag och Emmorna (Emma&Emma) bestämt oss för att hitta på nåt skoj! Vi ska mumsa på chokladrutor och sen får vi se vad vi gör =)

Malin

Sv; jaaa det är så fint!!

simone

Så jäkla sööt du är :D

Daniella

tack så mycket de har jag haft, desamma !

Felicia

Svar: Yes, det har jag, dudå? ;)

Jennifer

Sv: Hej på dig! jorå, det är bara bra med mig, har precis kommit hem ifrån jobbet så är lite trött bara! Hoppas att det är bra med dig också! :)

Joss

Min dag har varit bra :) första dagen efter lov men hade bara två lektioner så det var inte så farligt :) Hur har din dag varit då?

LISOU

Hehe, ingen orsak :)

Karro(:

Sv; haha nej, sjuuukt äckligt!:o

Karolin

Förutom sjukdomar så bra, hur har idn dag varit:)...?

yasmine modell fru och mamma

kaon själv då? kram

- | | Carro | | -

Tack :)



Förstår dig..är man ledig blir man (iallafall jag) rastlös tillslut och måste göra nått hehe

moa

ja, men jag överlever nog.. hoppas jag (a)

joooosefinemalmborg'

hej! :) ja det har jag , du då?

cool header!

Natalie

man blir så seg av att bara vara inne, man får masa sig ut även i snön :P

Linnéa

jaa jag älskar hennes musik!

Anonym

fin blogg :) kolla gärna in på min blogg och tyck till om hur jag ser ut i mascara. skriv gärna ditt egna smiktips också! :)

Sofia [gaspedal.blogg.se]

aah vad härligt med lov!! det vill jag också ha..



svar: jotack min dag har varit helt okej :) hur har din dag varit då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: