slide show

Stickat, Weekday


Älskar stickade oversize tröjor.. som dom på bilden. Tänk leggings + vita/svarta converse och något snyggt smycke till =)
karoline

vad härligt :) det är kanon :)

Evalotta

Den vita var sketasnygg:) Skönt med leggings till!

Meggie&Ellie

SV: Ok.. tack ändå. !



allt bra idag?

Pernilla

Det är bra här idag!!



Vad fin den var =)

Louice

jo det är ju det :/

fin blogg:)

Julia ♥

ah de var fina!:)

händer idag?=)

Savefors♥

Svar: Jadå bara fint här =)

Hur är det med dej då?

Kram Savefors♥

Pernilla

MM =)

Meggie&Ellie

Jodå,det är bra med oss!

Ariena

Svar: Hej, allt är bra här!! All snö är i princip borta, solen lyser men det blåser väldigt mycket.

Hur är det med dig? Har ni fortfarande snö?



Långa stickiga tröjor är härliga

Julia

åh vad fina! var är de ifrån?

beatrice

Fina tröjor! Fin blogg och söt är du med :).

Gå gärna in på min blogg och svara på min fråga på mitt senaste inlägg :). kram

joanna

gud va snyggt!!! va kostar dom??

mia - novellblogg

Hejsan!

startat en ny berättelse på min blogg, kika in och läs vet jag!

ha en fortsatt bra dag, kram mia.

ELLINORAK

åh taack:)

caroline - michael jackson ♥

Najs! :D

emma

mums på den högra!

btw,har du snöat inne ?(=

amandadesiree

snyyyyyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: