slide show

Söta tees, New look



Naw, är inte dom här t-shirtsen för söta? Härliga färger också =)
Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har (:

Kramis <3

Jossan

Jaa har haft de bra ;) durå?

lillblondin

Sv; hejhej! Joda jag har haft en riktigt bra dag. Sjdå?

ebba

Aww, så söta, var kan jag hitta dem? :)

SARA ANDERSSON

ja verkligen, så naturligt fin!

puffe<33

haha :P älskar den första med grooodan!!! <33 ;)

caroline - michael jackson ♥

Vad söta =)

Martina

sv; ja det är ganska bra, är lite sjuk bara xD Själv? Jag älskar New Look!

Emelie <3

det var så lite så (:

allt bra?

fanny

hoppas du haft en mysig kväll :)

kram

Gabriella

Vad söta, speciellt den lila ;)

alex

Hej hur är läget?

Satt och läste igenom din blogg nyss och blev helt beroende! Kika gärna in min välbesökta blogg också var nyss inne på topp 20!

puffe<33

jupp jupp jupp jupp!!! :P

LISOU

Åh, riktigt söta! :D

Tekla.

svar ~ tack ^^

JENNY

åååh va sööta! :D

Malin

sv; pa anfi(puerto rico) ! va fina t-shirtar :D

Clara

så fina! var kan man köpa dem?

ITZI

sjukt söta! :)

MODEINSPIRATION

Den med ugglan var verkligen urgullig!

emma.

söta !:)

Johanna

Haha, vilka söta tshirtar! Jag gillade nog ugglan mest, fast jag gillar ju inte gult så det var lite synd... Vet du om de finns i andra färger?

Elvira Eriksson

Men gud älskar den gula med ugglan haha! Vart hitta du dom?:)

simone

Sjukt söta :D

Lona-tävling på bloggen!

Hoppas du får en underbar lördag! :D

Laura :3

Guuud vad coola T-shirt!!!

Vilken sida hittade du dom på?? :o



kram

Deniesé

sv: haha jag har alltid skumma drömmar ^^



Hoppas du får en fin lördag! :)

Kram

Elinor

Hihihi... rätt söta.

Sandra

ååh så söta.

Jenny

grymt söta! :)

Lina K

De är verkligen häftiga! =) Man brukar hitta mycket snyggt på New Look =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: