slide show

Sommartid

God morgon... eller god förmiddag kanske man ska säga, hm.. anyways idag är det dags att ställa om klockan till sommartid, tur att datorn gör det automatiskt annars hade jag glömt det, hihi.

Skriver mer sen! =)



Igår... nån som vet hur man ändrar bredden på bloggen btw? Vill ju kunna ha större bilder..
Fanny

Här får du en beskrivning hur du gör din blogg bredare! http://www.designadinblogg.se/2009/march/andra-bredd-pa-din-blogg.asp



Svar: Tack så jätte mycket! :D

Joanna

hej, tack desamma! :):)

sofie

sv- allt är bra med mig, själv då? :)

Maryam

Jo, de är väl bra med mig själv?

Johanna

Hejhej! Allt är toppen här idag, hur är det själv? :)

jennie

av: jo det är bara bra! du själv?

Ellenor

sv. hej på dig med! det är bra, hur är det själv?



du måste ändra bredden på lite olika ställen i stilmallen så att allt stämmer överens beroende på hur du vill ha den. alltså om spalten här i sidan ska vara som den är nu eller om den kan bli mindre och om du vill öka hela bredden vilket betyder att headern kommer att bli för smal. Men hela bredden ändras i "wrapper". bredden för inläggen ändras i "content" och sidan i "side". Du måste alltid ändra minst två av dem för att det ska gå ihop. hoppas du förstod vad jag menade nu. Sen går det att justera med borders också om man så vill.

Kicki

God förmiddag!

Allt väl?

filip

jättefin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: