slide show

Snygga jeansshorts, H&M


Fick hem ett par jeansshorts från H&M för nån vecka sen. Nu har H&M fått in flera snygga shorts. =) Längtar verkligen till sommaren!
Linnea

Åh, jeansskjorts= så snyggt! Vår kom!

JENNSAN - mitt mode

älskar dom ljusa shortsen! funderar verklgien på att köpa dom :)

Hanna

sv: Ja visst gör hon! =)

nattiz ♥

sv: TAAACK! :D

k r a m i s

jessica

sv: hej, tack detsamma! :)

veronika

sv: tack detsamma

amelie

Snygga! Åhhh... jag vill ha vår NU!

ida

Dom är så snygga :D

puffe<33

najsa, vill ha dom ljusa!!! ;D

Sandra

Snygga!!

simone

Hallå sötnos! Vad gör du för söndagsmys idag? Själv har jag en helt ledig oplanerad söndag, gott det :P

Marlen & Nathalie

jaa skit snygga jeans.. har letat men hittar inte min storlek fan !! =/

hoppas du har en fin dag kram! / M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: