slide show

Snygg klänning, H&M



Tänk den här klänningen till vita kilklackar med ljus träfärgad klack. Supersnyggt =) Fast den är slutsåld men det var iallafall den här klänningen jag tänkte ha till skolavslutningen.
nea

jätte fin, synd att den är slut :/

Emilia

sv: jo här hos mig är det fint.

Hur är det hos dig då??

caroline - michael jackson ♥

Jättesöt! =)

hanna

cool klänning :D kostar?



sv: tack så mkt! ja det har jag :D hur har dni dag varit=

Louise

tycker du ska kolla på den :)

Hur e de med dig idag då?:)

Alexandra, KAKHUSET ♥

ursnygg verkligen! ♥

helena

jättefin klänning!

djustd

lägger du ner mycket tid på din blogg?kram :)

Heidi

Oij vilken fiin klänning.. faktist jätte fiin..! Jag har haft en jätte braa dag ida..! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: