slide show

Shorts, Forever 21



Påminner lite om dom från H&M men ändå så sjukt snygga =)
PEETRA

åh, skitsnygga ju!



Sv; hihi åh, tack :D

paula

Hej! har en frågestund på min blogg, fråga gärna nått!:)

Emelie

snygga shorts :) ja tack detsamma :D kram

Therese Strömberg

Snygga :) Billiga också, alltid ett plus ;)

Johanna

Allt é bara fint idag! Solen skiner och snart är det påsk :-)

Snookie - Perfection since 1992

Sjukt fin blogg och du är jättefin du oxå ;) <3

kolla gärna in min blogg

Pussen!

o&l

tack för tipset! mina toppar var så slitna så jag klippte bort ca 15 cm från längden! känns jätte fräscht nu! :)

Charlotte

Dom var snygga.

Allt bra?

Kram

Linn :)

hur fina som hälst gillar din blogg! , händer annas i dag ?? ;)

fuck you i am from småland

Ja dom påminner faktiskt om H&M:s shorts :)

Åååh längtar till sommarn!!



Händer idag då? :)

Noelitaa.

hejsan .. vad har du gjort i helgen da .. allt

väl med dig :)?

Sandra Marinoni

sv; jaa, det gör jag med :D



söta shorts :)

Linda

sv: Hej! Jodå allt är bara bra, hoppas allt är bra med dig! Snygga shorts!

veronikaa

sv: japp,sj?

matilda

Skit snygga :)

vic

ja absolut dsm :) gör du då?

FANNY

Riktigt snygga.. :D

ha en trevlig kväll ♥

gabbi

jättefina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: