slide show

Saknar mitt blond/bruna hår

Ibland saknar jag faktiskt mitt blond/bruna hår... varning för en egopicsbomb... hehe









Okej här var jag & sis busiga och köpte brun sprayfärg och färgade håret med... hehe. Ignorera utväxten

Vad säger ni, ska man färga lite ljusare slingor till våren kanske?
Nilla

Sv: Tack :)

Det här med hårfärg är verkligen jobbigt .. Håller på att gå mot det ljusare hållet nu. Men tar sin lilla tid när man har varit mörkbrun i x antal år :)

simone

Du passar ju i allt :D

Ronja

Fin blogg! :)

erica

tack!

Karolin

Härlig lugg:)

Louise Ebba Beata

det finns biljetter att köpa på blocket, if you like!

Nikki

Titta gärna in på min blogg och skriv nåt gulligt :)

Lona-tävling på bloggen!

nice :D

TIPSBLOGGEN!

Alltid fräscht med ljusare till våren! =)

Laura :3

Gud vad fint!!

Vill färga mitt hår nu!! :D



kram

m y y s a n o l s s o n

dendär nästsista bilden var håret riktigt nice! :)

Lugg och lite stripigt, och tuffa färger! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: