slide show

Right now

Just nu: mjukiskläder, vaniljglass med chokladsås och Bella&tyra show... vi hörs sen! ♥

Kör på en dagens fråga nu också



Jag göööör! Tycker det är en superbra idé dom har kommit på och Bella & tyra är ju så sköna =)
eva

tack du rara!!

HANNA

hoppas du får en bra helg! :}

kram, http://hannaest.blogg.se

Micaela Collin

Sv: tack detsamma! =)



Jag kollar inte på det, har kollat 1 avsnitt men jag har inte hunnit mer, får kolla ikapp på nätet sen =)

Kicki

Jo tack det är bara bra.. själv då?

sofia

Sv: Jo då det är fint =).. Vart ute på en långpromenad precis.. Själv då?? =)

Självklart tittar jag på det!

Emma

sv: Ja det tycker jag också :)<3

crem

Nej det gör jag inte, efter första avsnittet tappade jag lusten typ hehe sj?;)



sv: Oh hejsan, jo tack allt är fin fint sj då?

Ellie<3

fin header!

linnea

sv ja absolut jättekul :) hoppas några vill stanna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: