slide show

Myskväll

Nu ska jag tvätta bort sminket och sen blir det nog let's dance.. har sett 1 avsnitt tror jag (om ens det?) men jag vill se vem som vinner, hehe.. ;p

Vem tror ni vinner? Jag har ingen aning eftersom att jag inte är så speciellt insatt i det..



Nu ska jag göra mina söta missar sällskap i soffan, cya
ElinArmour

Tack!

sofia

Tack desamma!:)

simone

sicken söötnos :)

Sofie

Naaawiie så söt =)

Caroline

Vilket är ditt bästa budgettips? Ha en bra helg!

sandra ♥

sv: ok:D

tackar!

Gabriella

Sv: Tack :D

Kicki

Hej och godmorgon!

Åhh vad söt

Vad ska du hitta på att göra idag?

Matilda

Fin blogg :)

emilia

http://emilialeonora.blogg.se/2010/march/glasses.html#comment ska jag beställa hem dom? :D har beslutsångest! kraaam påre<3

Katrin "rosa bloggen"

lust att rösta på mig?:D är nummer 13, rösta hur många gånger du vill men inte i samma kommentar, skulle varit väldigt snällt, vill så gärna vinna :)<3

http://kakatrin.blogg.se/2010/march/rosta-pa-veckans-blogg.html#comment

paula näslund

Hej! har veckans blogg, kika gärna in och rösta!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: