slide show

Mönstrade converse - hiss eller diss?


Skorna på bilden är från scorett

Jag tycker att mönstrade converse är ascoolt... snyggt till en t.ex helfärgad outfit. Vad tycker ni, hiss eller diss?
marre

bara att spara o åka ;) det är värt allt sparande, tro mig!

cecilia

SVAR: trevligt att du tittade in på min blogg. hur hittade du dit? Ja, allt är bra med mig. Ha en trevlig kväll.

MAGDA - S E V E N D A Y S

SV: hon är skitsnygg :D

MAGDA - S E V E N D A Y S

tycker att enfärgade converse är snyggare än mönstrade ^^ älskar helvita converse :D

E m i l y - Photomadness

SVAR: Jorå, jag mår fint, mådde lite dåligt innan idag..Sen så sov jag nån timme , då blev det bättre.

Sofi & Amanda

Fin blogg! :)

H a i d i s -

Hellu, Har det synts några vårtecken hos dig än? :D

Anonym

svar;Hehe ok.

gillar mer en färgade =)

TIPSBLOGGEN!

sv: Detsamma! =)

Malin Longborn

Jag älskar mina cerisa i smalt format, men skulle gärna vilja ha ett par mönstrade, om de var smala... Jag har ganska stora fötter så de blir lätt klumpiga om man har dem i orginal... Men visst funkar det!



Det finns ett par med amerikanska flaggans mönster, de är snygga =)



Hoppas allt är bra med Julia!



Kul att du hittade till min sida frivilligt!

Becca

sv: Hej!! Det är bra med mig, själv?



Hiss på Converse!

puffe<33

lätt hiss, skiit coolt!!

Lexi

De med stjärnor på är snygga, men jag vill hellre ha enfärgade! :P

Sophie

Tack, detsamma!

ITZI

sv; En helt otroligt stor hit!

Bitterfittan

hur är din måndag? (:

TM'

hej fin blogg du har ! Besök gärna min, har frågestund, fråga vad du vill !

kram

emma

sv: jo det är väl sådär :)

hur är det med dig då? :)



ps, ja tkr det är hiss :)

Marielle

tack :)

Julia

Gullig blogg :)

Jasmine

Helt klart hiss, gillar den översta bäst ;)

Du då?

Jasmine

Helt klart hiss, gillar den översta bäst ;)

Du då?

daniela

ser ganska häftiga ut, men jag tror jag föredrar helfärgade. Så .. halvhiss :D

amanda

HISS!

Sara

Rätt coolt faktiskt :) Har ett par egna röd-vit randiga hemma, inte lika speciella som dessa förstås. Men det är alltid kul med något lite annorlunda :)



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: