slide show

Monday morning

God morgon läsare! Det är iiiiiskallt idag så det blir vinterjacka, halsduk, vantar och... converse, hehe.

Börjar morgonen med lite bra musik..



Vi hörs efter skolan, kraaaam ♥
Smultron Mamman<3

SV: Min lördagskväll var helt ok .

Haft en bra helg ?

KRAAM !

emma.

God morgon! Jag kikar in och hoppas att du får en bra Måndag. Kram Emma

jenna

Det är kalas ;) med dej då?

Sofia

hatar vädret!

allt bra? :)

Ludde

Riktigt bra låt!



Sv: Jo, men tycker MTV är så krångligt som visar programmen helt random, så jag vet aldrig i vilken säsong jag är:P

SARA.

hehe det har du helt rätt i :) tack så mycket :):)

Gabriella

Bara bra :D!

LINA K

Här har vi fått en hel massa snö igen, men det var ändå +7 grader så helt okej =) Hoppas ni också får varmare snart!



Jättebra låt det där!

Katharina

Ja, kul att du gillade tipset! Tycker själv att de läppbalsamen är extremt bra. Vad gör du då?

valentina

sv: hejsan, jo jag har haft det bra hittils :D

kram

fanny

haha ja converse har jag också!

har haft dem nästan hela vinter jag (:

Lollo

Ja älskar converse, samma här att jag har haft dom nästan hela vintern ;)

Fin blogg (y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: