slide show

Let me know



Isglass är typ det godaste en varm sommardag, typ twister... mums. Mjukglass funkar också bra =)
Isabelle

Tävla och vinn en länkning i min blogg!

http://isabellebermsten.blogg.se/2010/march/veckans-blogg.html

Lycka till!

PillaN!

mh, jag gillade en glass som hette solero shots men den försvann från sverige ):



sv; detsamma :)

Cecilia, Kär-Smycken!

Mjukglass från Slagsta i Torshälla!

Sv: Jag har haft en skön dag. Själv då?



Sköt om dig och ha en härlig kväll!



Jag har kommit till finalen i en bloggtävling. Gå gärna in och rösta på nr:8 här: http://matildac.blogg.se/2010/march/nu-are-ba-att-rosta.html#comment

fanny :)

SV: hejhej! jag har haft det bra. hur har du haft det själv? :)

Jelene

Sv: Okey :) Och min favoritglass är nog Sandwich, eller mjukglass :)

Linn

sv: Tack så mycket!:D

Haft en bra dag?=)

Isabelle

absolut :) sj då?

Lina -Zooda-

Sv: Tack :)

Sarah

Tack!! :)

becka

sv: jodå! kan försöka få fram en!;p

puffe<33

jja har typ samma glass smak som dej ;) <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: