slide show

Klippt

Bestämde mig för att klippa ett par jeans idag som jag inte använder, tänkte först klippa dom till shorts men sen kom jag på att det skulle vara snyggt som 3kvartsbyxor, eftersom jag inte har några fick det bli det.



Vad tycks? Jag blev asnöjd, sjukt snygga =)

DIAMANT

wow, blir säkert skönt till sommarn! förlååt för sent svar, ha en fin kväll!:)

mariam jasim

ette snyggt ju

viktoria

Snyggt!:P Gud vad jag älskar skinnjackor:D

J O A N N A

Svar: Tack så mycket sötis :) Byxorna blev fina!

Linda Olofsson

sv; hej, det är kanon med mig :D hur är det me ddig då?

Liz

Svar: ja allt bra här ^^ sj då? :D

ee

Oj vad duktig du är:) jag gjorde det en gång och det blev helt sjukt:D

Ac

snygga =)



Sv: Tack dsamma =D vgd?

emelie

aa tack så mkt :)

sjukt snygga jeans!

förresten, ställ gärna en fråga i min frågestund (A)

E L I N

fina kläder :) Byxorna blev fina!

Elene:)

ja klart:D sj då?:)<3

Ankiepankies

snygga :)

Sandra

Supersnygga ju!!

Ja det känns som det blir en mkt bra vecka.

emma

Hej hej, allt bra idag?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: