slide show

Ikväll...



Käka - gjorde det nyss. Mammas potatisgratäng är bäst... mums

Duscha + tvätta löshåret - hoppas det inte blir så tovigt lika lätt efter det

Plugga engelska - Nationella prov (uppsatsskrivning) på onsdag + typ verb på torsdag.. fick btw VG på min engelska uppsats som var ett litet test innan det riktiga.. blev nöjd för det kändes inte som att det gick så bra men det gjorde det =)

Tv - om det finns nåt bra att titta på kommer jag nog göra tv:n sällskap ikväll

Blogga - såklart? ;) ska slänga upp en dagens fråga lite senare :)

jOSSA

sv: tack, ja det har den :) din då? ^^



ang. TV så är det Svenska hollywoodfruar vid 21 tror jag :D

raia

Jep, fast jag har lite ont i ryggen efter danstimmen (= men njaa, de går ju över hoppas jag! Hur har din dag varit? :)

Jasmine

Potatisgratäng som är så gott! <3



Ikväll ska jag se på ARN - Tempelriddaren, en serie som börjar ikväll kl. 20.00 på TV4.

Kl. 21.00 Börjar Saltön på SVT1.

Kanske något som passar dig? (a)



Svar: Lagom varmt passar mig bra. Sena våren är perfekt! <3 För varmt är rena mardrömmen.

Tack för din kommentar. :)



Kram

Erika

Låter som en bra kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: