slide show

Help me



Till skolavslutningen... vad tycker ni? =)
Suzette

Ja den är rolig :)



Tycker lätt du ska ha det på skolavslutningen, skitsnyggt :)

nelly

svar:

ja vrkligen, fast börjar molna på nu :(



förresten..

skulle du vilja göra mej en tjänst och rösta på mej här, skulee vara super gulligt! :)



RÖSTA HÄR:

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=OoCAeaik7xYnrHMYoImCioF7o8aEaMpm2rnT#bikiniGallery

R e b e c c a

Ja lätt, jättesnyggt! :D



sv: okej :D det tycker jag med ;)

Maja

Snyggt :D



Sv: tack :D

Millan

Tack :) De flesta bilderna är från spanien ;)

Klänningen är superfin tycker jag :)

D A N I E L A ♥

- snyggt :)

jag tror den är från nelly.com eller bubbelroom:)

D A N I E L A ♥

- ja skit gott :D

Photolens {foto}

Snyggt! :)



SVAR: Tack sötnos, lägg gärna till mig på bloglovin ifall du gillar min blogg. Kram. ♥

Elaine

Inte är det fel inte;)

mirabell

jajamensan! hur är det själv?

minea

sv: visst var de :]

gud vad fin klänning!

Lexie

ja det är superjobbigt!

snyggt!

Lorissa

DO IT, det blev jättefint! Kan inte ha klänningar utan axelband, men de är sååå snygga!



sv: Ja det var det :) Hur har du det ikväll då? :)

Anonym

Det där tycker jag ja, du skulle bli snyggast av alla ju :D



SV; heij på dig, hoppas att allt är bra med dig med :D

PEETRA

Det där tycker jag ja, du skulle bli snyggast av alla ju :D



SV; heij på dig, hoppas att allt är bra med dig med :D

irre

De skulle va jätte fint! :)

bara de passar dig och inte är alldeles för stor!

Albina

Det passar juh! :D

Elisabeth

Det blir nog skitsnyggt :)



Svar: Jodå, Rix FM festivalen kan nog räknas ;)

Albina

Jo, allt är bra! :D

Rebecca

hej! Det är bra tack, själv då?



Tycker absolut du ska ha det där. Superfint ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: