slide show

Happy

Jag är på jättebra humör just nu.. kanske för att jag är astrött och hungrig men iaf! Slutade för 40 minuter sen och är VRÅLHUNGRIG, passa er... haha. :p
Vilket härligt väder vi har, soligt, varm och skönt.. vill ta fram min tunnare skinnjacka men om jag gör det kommer det väl börja snöa igen.. suck, hihi.



Min och emmas fina robot som vi håller på med på NO:n, Baby e.t heter den ;p
BÖGJÄVEL

Hej! Allt bra med dig?

Maja

Fin robot, vill inte vara konstig eller så men var bor du? Asså stad då, misstänker lite att vi bor i samma xD

Maja

sv: Karlshamn, i Blekinge, så det var inte samma xp

FOTOGRABBEN.SE

det där med robot har jag också gjort =)

det heter typ robotlab :p

Jonahvanja

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: