slide show

Got to go

Nu ska jag gå och möta upp 2 vänner för filmmys som sagt, MK & Ashley marathon, hihi. Kommer ihåg att jag älskade den där Bahamas filmen och New york minute.. mina favoritfilmer med dom =)



Vi hörs senare ikväll! ♥ Kameran hänger med så jag lägger nog upp lite bilder sen :)
Neha

Gott:D

Wari

tack så mkt detsamma sötnos:)^^

Anonym

rolig med filmmys :)

Ness

ha en underbar kväll med kompisarna nu :D

Sanna Westeson

Svar: Jajamensan, det är kalas. Är dock väldigt sliten, och sitter & tröstar mig med glass & maränger. Har jobbat hela dagen (y) Självdå?

Maria - TÄVLING PÅGÅR

Ha det så skoj på filmkvällen! :)



sv: Fniss, tack..

alex

vad gott det där såg ut på bilden! ;)

hermy

sv: hahah aa jag mår bra sj da sötis

bbellahh

Fin blogg!

Hoppas du har en bra kväll :)

LISOU

Hej :) Alltbra ikväll?

Amanda

Awww tack sötnos! du med =)

Caroline

sv: ja visst är den :D

idagabrielsson

Sv: Aaaaaw, tack så mycket sötnos! :D

Julia ♥

Säg inte att mer snö kommer!?:(<3

(läste om inlägget under)

jenny

gott

viktoria

ser gott ut =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: