slide show

Gina tricot - 1,2,3 eller 4?


Älskar alla färger men jag har ett ljusrosa linne redan så det får nog bli ett ljusgrönt isåfall :) vilken väljer ni?

aw - gotlandastöis ツ

hoppas de e fint med dig med:d

helene

ohja, den är grymt snygg fakitskt! :D

sjukt söt header du har :)

Emelie - fotoblogg

sv: tack desamma :)



jag har ett ljusgrönt linne och jag ÄLSKAR färgen! assnyggt nu till våren :D

caroline - michael jackson ♥

Det blåa! :)

Matilda

jag skulle nog ha valt ett blått ! :)

förresten, hur har din helg varit då? :D

simone

Riktigt söta färger :)

Katrin

Tack detsamma! :D Jag tycker att den blåa och rosa är finast :)<3

Sara - Winooo

2 eller 4 :P



sv; eller hur!

Neha

Det ljusblå skulle jag valt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: