slide show

Flumm

Tja bloggN.. hehe.. jag är trött. Höll på att dö av garv på franskan, haha.. long story. Emmorna (emma&emma) kommer över ikväll vid 8, vi ska se Bella&tyra show och nåt mer =) skriver mer sen.



Såhär såg jag ut idag

Sanna

Ska nog också se deras show =)

Sara

bra, dd?

Anita

Fin blogg! :)

gaby

Ha en bra kväll med tjejerna! Om ni har vägarna förbi Sälen i helgen så gigar jag där med radio 107,5 :)

kram!

LOWA

SV: att dom är!

Oj vad långt hår du har :)

:)

sv : hej jag har faktiskt sett 2012 men ska se till att jag gör de snart!:D

Gabbies

Hej! Vill bara tipsa dig om att hos mig kan du tävla om en snygg retroklocka: http://gabbies.myshowroom.se/tavling-vinn-retro-plastic-klocka/.



Ha en fortsatt bra vecka!

sara

fint :)



TRÖTT PÅ DET BLONDA BLOGGIDEALET? SUGEN PÅ NÅGONTING FRÄSIGARE? KOLLA IN MIN BLOGG, LIFE OF AN REDHEAD, 20 årig tjej som brinner för ROCK / TRASH MODE, BRA MUSIK och andra galenheter! Följ gärna via bloglovin, så följer jag gärna er! Ta er en titt på:



http://mehners.blogg.se



PUSS

Julia B

tack så mycket:) 149kr H&M! Ett kap. Hoppas du kikar in snart igen, lägg gärna till mig på bloglovin om du gillar min blogg:) Nice t-shirt förresten!

Gabriella

Hejsan :)! Vad görs :D?

lina!<3

SV: det är bra tack (:

Vilken fin blogg du har!<3

Sofie

Snygg tröja :D

mikkaelo

sv; Visst :D

Daniella, Louise & Sandra

snyggt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: