slide show

En vanlig konversation med mig&Emma



Jag vet att man inte ser ett skit typ men ändå.

Såhär ser en helt normal konversation med mig och Emma ut. Vi försöker komma på vad vi ska göra, jag är typ wannabe träningsfreak och vill ut och gå typ (!!) medan Emma vill laga mat... så bestämde oss för (tror jag) att laga mat, vi försöker komma på vad vi vill laga för mat, jag vill göra nåt med fetaost och då kommer vi fram till att vi inte har några pengar... så ja, sen kom vi på att vi kunde göra pannkakor... snabbt och enkelt liksom, så ja.. jag ska vara hos Emma runt 12 tydligen, javisst.. lycka till att vakna före det, hehe...

Snacka om i-landsproblem, haha
Clara

Detsamma! *

SANDRA!

svar:tack detsamma!=)

M A R i E (Mandelström På Ärten)

Tack detsamma! ha en bra dag. =)

natta

;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: