slide show

Dress

Jag håller på och letar efter en snygg klänning till skolavslutningen, eftersom vi slutar 9:an vill man ju vara extra good looking. Jag är ute efter en klänning som liknar min fina (skills ju, haha) bild nedan, har för mig att jag sett en liknande nånstans..?


På det svarta ska det alltså vara paljetter, eller ja inte superviktigt men det hade vart snyggt. På det rosa ska det vara volanger, det är däremot viktigare.



Typ såhär vill jag att den ska se ut =)
Ellinor

Ja, provet gick bra. Var inte så svårt som jag trodde. hur gick det för dig? :)

Elin Stenbäck

tackar :)

E - en blogg om allt

sv:ja själv:)+

emma.

Hejhej! Jag kikar in och hoppas att du får en bra Onsdag :)

Kram Emma

Anonym

Hejhej jo det är bara bra!:)

simone

vilken bakelse :)

veronika

gjort idag?

Kasparsimone

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: