slide show

Dagen i bilder

Slänger upp lite bilder från idag, vid halv 7 sticker jag till Emma igen för lite filmmys som sagt. Tänkte ta med lite chokladrutor så vi kan mumsa på det... har dock världens magknip men kanske lyckas få i mig några ändå, hehe





Before I left... bytte kläder i sista sekund som vanligt, hihi.. nu har jag mjukisar på mig :)



Fångade Emmas söta misse på bild i rätt sekund... hihi



Vi gjorde pannkakor



Dunkade musik



Och åt... vaniljsocker&jordgubbssylt is the shit ;p



Fotade Emmas blommor... hehe



Flummade massor =)



Läste bloggar :)

Ses lite senare ikväll =)
CHRJ

Nice pics! :)

M A R i E (Mandelström På Ärten)

Trots magont så får man alltid plats för sött av någon anledning. ;)

wickström

sv: tack, det har jag :) har du haft en bra dag? :)

nath

gött med pannkakor ;)

Är det inte lite för kallt än för skinnjackan :p?

ha det gott

LISOU

Hej :)

Alltbra med dig idag? :)

Elinor

sv:Hmmm.... great awesome.

H a i d i s -

Hallådär!

Kikar in och önskar dig en trevlig kväll :)

Har du sportlov än?,

jossan

Fin blogg du har, hoppas du har haft en bra dag;)

Ida

fin blogg :)

Lizelott

sv: Hej!! Jo, tack min dag har varit bra. Hur har din varit??

Jätte fin blogg förresten

Kramiz

Anonym

ja jätte bra dag :) hur har din dag varit ?

Jenny

Sv, hej jo allt bra med mig:) sj då?

Patricia Klinteberg

Snygg skinnjacka! :D

R e b e c c a

sv: Tack :D detsamma :)

Sneki

Gott med pannkakor :D

Mmiirree ;)

Hej! vill du vara med och tävla som veckans hottie hos mig? du kan vinna ett eget inlägg ;) hur kul skulle inte det vara? hoppas du kan vara med. Om du inte vet hur reglerna går till och om du inte vet vad det är så läs här: http://mirandasdagbok.blogg.se/2010/march/bli-veckans-hottie.html#comment



/kram x♥

FUN & FEARLESS IN BARCELONA

åh MUMS med pancakes!

puffe<33

haha najs dag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: