slide show

Chokladrutor



Mästerkocken har precis gjort chokladrutor (med lite hjälp)



Att slicka skålen som jag alltid sa när jag var liten är bakningens absoluta höjdpunkt, hihi





Snart dags för provsmakning =)
kaela

det är så underbart att resa (:

Jessie*

Hej! Jo allt är fint med mig :) Hur är det med dig?

Det där ser riktigt smarrigt ut =)

Kram

Sanna

gott!

Milla

Va gott det ser ut! :)

sv: Va skönt med lov! Önskar att mitt lov inte tagit slut så fort...

Laura :3

Guuud vad gott det ser ut!



kram

Miss*E*

bara bra här,sj då? mm kakan ser mumma ut!

junitjej

Vilken snygg blogg!

Hoppas du har haft en bra start på veckan!

Lisa

Vad gott det ser ut! dregel



//Lisa

Vendela

Mm,ser gott ut ;P



sv;Tack!Dessamma ^^

Anja

åh vad gott det där såg ut!



Sv; tack desamma! dagen har varit över förväntan!

Moa S

aiiiii fan vad gott :D:D haha gjorde mig helt sötsugen nu ju


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: