slide show

Chinos - hiss/diss?



(Från gina tricot)

Vad tycker ni, hiss eller diss? Jag tycker att det är jättesnyggt, speciellt till converse eller pumps :)

Just nu håller jag på med ett svenska-arbete, vi ska göra en filmanalys och jag har valt filmen Shutter island... verkligen asbra film, rekommenderar den :)

namfon

Hiss!! XDXD



lycka till med svenska arbetet =D

Rebecca

en hiss för dem är så grymt snygga men tror inte jag skulle passa i det direkt:S

bayjulia

en hiss helt klart! speciellt om dom e lite "over size"

emelie

hehe okej :)

HISS på chinos :DDD

Elaine

Skulle ha dissat men de där var ganska snygga.. :D

Olivia

Älskar din blogg!

Allt bra med dig? :)

daniela

hiss! :)

CECILIA

hiss! jättesnyggt e det som du säger med converse ;-)

cc

hiss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: