slide show

Beställt


Jag & mami har nyss klickat hem det här från H&M. Allt är verkligen supersnyggt.. längtar tills man kan använda det här utan att frysa ihjäl. Beställde också en pyjamas för att jag dåligt med det och Hello kitty är ju bara för söt... :) Tänkte beställa en klänning också men den var slutsåld..typiskt.. aja, får väl forsätta leta då =)

Therese

jadå :) du oxå eller?:P

aayah ♥/ Sweet 17!

hatar kristin :O

Ebba

hur mycket kostade shortsen? :)

Ciiz

haha :P

S.

Vad snyggt.

J A S M I N E

snyggt linne!



sv:

haha :D

CORNELIA

hejsan! ja det har jag:D

du själv?

Anonym

fint!!!

modemix

<3

Sissi

fina saker!

fanny

jag vene min brosa köpte den till min när han va i new york :)

caroline - michael jackson ♥

Snyggt! =)

Sara

Ååh vad kostade linnet med ankaret på?

Ville Niskanen

Tjoo! Det stämmer.. :)

Sissi

sv; ja, visst är det :) om du vill se hur det ser ut på mina naglar så kommer det upp bilder imorgon :)

Lexie

snyggt :D

Sara

Ja ja vet, visst e hon :]

natalia

SV: Tack, detsamma!

linn

fina plagg specielt linnet.

jea

Det vita linnet var väldigt fint :)

ida henriksson - this is my life

sv; hihi tack :)



söt du är!

JENNSAN - mitt mode

det vita linnet är så himla fint

Josefin

tack:D

LovizaPettersson

sv, jag längtar jag med :D

Jenny

sv; tack :)



fina saker du beställt!

joanna

älskar linnena och shortsen!! <3

simone

riiktigt snyggt! hoppas du har en toppenmåndag! :)

ellen

alltså hello kitty... :( bara gör det inte. 11åringsstämpel :( sorry, bara vad jag tycker :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: