slide show

Beach curl spray


Har velat prova den här ett tag nu men undrar lite hur lockarna ser ut? Blir det liksom som att man haft flätor under natten eller? Nån som har en en bild kanske?
sofie

jatack, den har varit perfekt! ;)

din också? :D

Style by Tess

sv: hejsan! det har jag haft :) du med hoppas jag? söt blogg!

Johanna & Emma

Svar på kommentaren finns på bloggen ! :)

-

Sv: Ja det har den varit verkligen :D sjdå?

cecilia

sv: jaaa, det har den varit! hur har din helg varit då?



fin blogg :)

kram

Jessica

svar; Förhoppningsvis åker jag dit i höst :)

simones

jag skulle nog säga att den är ungefär som saltspray, om du testat ..?

Sagha

Hej tack desamma:)

Anmäl dig gärna till veckansblogg hos mig:)

E - en blogg om allt

sv: tack dsm:)

Felicia

Svar: Ja jag vill också ha sommar!



Tyvärr har jag inte testat det där men jag tror det blir lite större lockar, det har andra sprayer gjort. Det kanske beror på vilken hårtyp man har? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: