slide show

Ballerinaskor, H&M



Jättesöta ballerinaskor i seglarstil från H&M. Jag skulle nog valt dom mörkblåa fast jag tycker det ska vara en vit rosett istället för blå... hehe.

Which one?
Anonym

fin blogg :)

Alice

Hejhej, jodå här är allt bra :)

själv då?

Frida

allt är bra hos mig, hoppas detsamma hos dig snygging!

J O H A N N A ♥

Svar: allt är bra med mig idag, förutom att jag är så jäkla trött ;)



Är allt bra med dig?

KRAM.

Tess

sv: tack så mycket :)



gud vilka söta skor.

Emelie

SV; Tack detsamma :)

photos by rebecka

SV: Tack :D

Amanda

okej :) cancan är väl paris hiltons parfym? :)

Elaine

Har faktiskt beställt ett par av dem:) Tänkte först de vita för de har lite guld på sig. Vit är också fräscht men: Det blir ju så smutsigt! Så det fick bli ett par blåa (för jackan jag ska ha dem till en ljusblå). Som du säger kunde rosetten gärna ha varit vit(som på de röda). Men vi får se hur de passar när de kommer med posten:) Så mitt val är de blå men gillar de vita oxå:)

Elaine

Har beställt ett par blåa men gillar de vita oxå:)

Cajsa

japp, det är helt okej. :) ska på knsert snart. :D

Elin Toreborg [foto]

Amnäl dig gärna till månadens blogg! :)



http://elintoreborg.blogg.se/2010/march/manadens-blogg-anmal-er.html

R

sv; detsamma!

snygga!

Neha

Supersöta, gillar de blå och röda:D

Anna

Inte min smak av skor, men jätte söta annars!

Håller med dig om det där med vit rosett på de blåa skorna, hade sett mycket bättre ut.

Kram

cecilia

åh, vad söta :)

lisa

vit eller blå tycker jag är finast :)

Ytgocnzrdffdrzncogty

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: