slide show

100318

God morgon! Läste igår att man inte ska snooza för sen när man ska gå upp är man tröttare eller nåt sånt så jag försökte att inte snooza idag, gick väl sådär, hehe.

Idag har vi iallafall en lång dag, eller ja vi slutar 4 så det är bara 1 timme längre men man är typ död när man kommer hem ändå. Nu på morgonen har vi engelska & preposionerprov, har pluggat på så det kommer nog gå bra dessutom är det rätt så lätt =)



Hoppas alla får en bra dag, kraaaaaam
åsa

SV: Tack så mycket :)



hehe ojdå, då ligger jag nog risigt till... Jag som älskar att snooza :)

ISA'S STYLE - STYLE BY ME

sv: Tusen tack!=) Ja utsikten gör hela lägenheten!



Ha en bra dag!

Kram

Isa

caroline - michael jackson ♥

Lycka till! =)

amanda

SV: tack så mycket, fast ska snart ordna en ny med nya bilder :)

sara

Svar : Hej, det är bara fint, hoppas allt är bra med dig med :)

djustd

tänkte bara kika in o önska dig en trevlig dag! Kram!

Marika !

sv: tack det samma.

gör du ikv?(:

Ida

Svar: Ja, allt är bra med mig! Själv?

djustd

kikar in för att önska dig en fin dag! Kram :)

Itslove

hejhej vad hittar du på idag då?=)

Mezo ♥

japp jag har haft en bra dag ♥

har du?

M I C H E L L E

Hej!

Skulle du snälla vilja vara med i min fototävling som denna vecka har glädje som tema? :}

veronika

gjort idag?

elin hallman

sv: Taack, kul att du gillar den ;D

Madelene Sandberg

Sv: Tack så mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: