slide show

100316

Har druckit en smoothie nyss så nu är jag fit for fight.. engelska nationella ska gå bra.
Slutar vid 4 tror jag, hörs väl nångång då ♥

(tråkigt inlägg, haha)





Såhär ser jag ut idag, tee från gina tricot och mjuksbyxor från bikbok.

Michan

Det är bara bra =) Lycka till på provet =)

Mathilda

tack desamma! (:

Anonym

Sv: Tack desamma du :) Hoppas det går bra!! Kramar Camilla

Carolina [fotograf]

TACK :) Skrev om "Jätterumpor och bamsebröst" nyss. Tänker även meddela att jag måste dra ner på bloggandet (dock inte på kvalitén) en tid. Följ mig gärna via Bloglovin nu ♥ ♥ ♥

~ ♥ ~ Kristin Grönlind ~ ♥ ~

ser bekvämt och mysigt ut :)

Josefin | Shadyblonde

Sv: hej, jadå det är bara bra med mig =) lite träningsverk bara, själv då?

Anonym

ja de har ja verkigen, själv med? ;D

madde

hoppas det gick bra :D

Karro:)

hej, allt är fint med mig:) Hur är det själv? =)

djustd

söt blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: