slide show

100304

God morgon! Jag har sovit så gott i natt och vaknade typ för 20 min sen av lite sms... hehe. Jag har bestämt att jag ska dricka 1-2 smoothies om dagen, eller försöka iallafall. Det är både gott och nyttigt så det är ju bra, hihi. Om man tröttnar är det ju bara att byta ut hallon&blåbär mot några andra bär =)


sarah

hej ja de hade jag:) hoppas du hade en bra dag du med igår:P..

Blää smoothies har jag svårt att svälja:P..ska du bara äta 2 smoothies på en dag?. kram kram

Anonym

låter som en bra plan:D

ITZI

Jadå, tack så mycket och detsamma!

sophia

haha aa det är det sj? :D

- Alexandra!

Smoothie är bra grejer det. :)



sv: Du borde se den! :D

caroline - michael jackson ♥

Vilken bra ide :D

MYMiC

Sjuukt gott det såg ut !

puffe<33

åh, de e så himla gött!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: